مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-21سياسي

بررسی «روش های درمانی اختلالات یادگیری» در دوره آموزشی ستاد علوم شناختی


دوره آموزشی تربیت درمانگر اختلالات یادگیری با حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی و با حضور متخصصان این حوزه برگزار می شود.

- بررسی روش های درمانی اختلالات یادگیری  در دوره آموزشی ستاد علوم شناختی دوره آموزشی تربیت درمانگر اختلالات یادگیری با حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی و با حضور متخصصان این حوزه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه علوم شناختی، اختلالات یادگیری یا اختلالات توجه و یادگیری، مشکلاتی هستند که در فرآیند یادگیری و توجه دانش آموزان به وجود می آیند، این اختلالات می توانند به صورت مزمن و پایدار بوده و تأثیر قابل توجهی بر عملکرد تحصیلی فرد داشته باشند ناتوانی در تمرکز و توجه به طور مداوم، بیش فعالی و اضطراب ، اختلال یادگیری خواندن ،اختلال یادگیری ریاضی ،اختلال یادگیری نوشتاری و اختلال یادگیری زبان ، برخی از اختلالات شایع یادگیری هستند و هر کدام ممکن است با علائم دیگری همراه باشند.

این اختلالات معمولاً نیازمند تشخیص و درمان توسط متخصصان مربوطه مانند روان شناسان و متخصصان آموزشی است.

این دوره آموزشی از 26 مهرماه امسال برای معلمان ، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های روانشناسی ، مشاوره توانبخشی و علوم شناختی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی «روش های درمانی اختلالات یادگیری» در دوره آموزشی ستاد علوم شناختی

بررسی «روش های درمانی اختلالات یادگیری» در دوره آموزشی ستاد علوم شناختی